péntek, február 23, 2007

Hmmm...

Városbál az Orczy-kastélyban

2007-02-20
Az úri közönség táncolt, s bár a kilépés nem volt bizonytalan, azért vegyes érzelmekkel távoztam a gyöngyösi városbálból. Épp a belépés miatt.


Rendes báli tudósítás helyett: én kérek elnézést. Nem értem ugyanis, hogy ha a város elvárja, hogy a legpuccosabb rendezvényéről a média kellő súllyal beszámoljon, akkor mi a francért kell tapló módon viselkedni a médiamunkásokkal.
Nem mellesleg a sajátjaikkal.
Vannak ugyanis szerencsésebbek - én, mi -, akiket gazdáik ezúttal befizettek a buliba. De pocsékul éreztem magam, amikor legszebb - és egyetlen - öltönyömben feszítve társalkodtam a GYTV kiküldött stábjával. A kollégák a budiajtó mellett, a falnak támaszkodva várták, hogy szóba álljanak velük azok, akik meghívták őket.
Amúgy a bál jó volt, meg szép, meg nemes, meg minden. De azért aki dolgozni megy oda, talán egy széket megérdemelne, ha már kaját nem is kap. Nem azért, mert éhenkórász faszkalapok, és haszonlesők és rászorulók. Hanem azért, mert egyszerűen így illik.

-Suha Péter-

4 megjegyzés:

[publicpeaker] írta...

Csakis azert postoltam ezt az irast, mert tortenetesen en voltam az egyik erintett. Vegulis egesz gyorsan eltelt az a ket es fel ora. Jo, jo: nem voltunk kioltozve...de akkor is...

[publicpeaker] írta...

Kiegeszitenem magam: egy oraval korabban a jaszarokszallasi varosbalon eppen azert nem fogadtuk el a teljes vacsorameghivast, mert ide siettunk. Talan rosszul valasztottunk.

Névtelen írta...

A helyzet tehát egyre rosszabb... művház"gardrób" után vécéajtó. Szép. :-(

Névtelen írta...

Érdekes, hogy minden faluban tudják, hogyan szeretem a kávét...itt nem...:I

efzé