péntek, február 23, 2007

Bukarest Laczházi szubjektiv szemével - part 2

Otthon hagytam a hajzselém. Egyébként köszönöm, jól vagyok. Megszoktam a Daciák látványát, már nem flusztrálnak. A közlekedés sem kavar már fel. Elfogadtam, hogy itt van nincs KRESZ, vagy van, csak nem tartják be, vagy mindkettő. Az erkélyről a következő jelentet néztem végig: Piros lámpa - fekete BMW, két óbarokk szekrény méretű, helyi fiatalember száll ki a fent emlitett autóból. Majdan elindulnak, egy sárga (mi más) taxi felé. Elkezdik verni a hátsó ajtó ablakát, mire a taxis pirossal nem töródve, parkettagázzal elindul. No, hát igy megy itt a KRESZ
-ököljog.

De szépet is irok ám. Láttam ma a helyi diadalivet, és a sajtókombinátot, ami régen egyfajta firkász központként müködött. Hazafelé majdnem egy terepjáró karjaiba, illetve dögrácsába futottam, miközben átgázoltam egy gyalogosokkal teli zebrán. De mindenki él, és ez a lényeg! Háddenem? Ittam plazakávét 480 forintért, westendes árszinvonal. Egy román kfejezést már tudok: numaj (fonetikusan) annyit tesz: nem szabad. Láttam Suzukit is, (kéket, efzé le is fotózta) , a szivem is belesajdult. Beteges egy honvágy...folyt.köv.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj Don! (>otthon hagytam a hajzselém>)... Próbálj ki egy román márkát, amolyan hamisítatlan "romanikumot". Vagy ragaszkodsz a sajátodhoz? Mint Clooney az "Ó, testvér, merre visz utad"-ban? ;-)

Névtelen írta...

Köszönjük, a házigazdánk (vagy asszonyunk?...gyors oldalrasanditás...:) megoldotta a zselékérdést.

efzé